REGULAMIN USŁUG WIRTUALNEGO BIURA
Fundacji Science Point
1. Przepisy ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług Wirtualnego Biura.
- W sprawach nieuregulowanych w Umowie najmu pomieszczenia biurowego i świadczenia usług wirtualnego biura oraz niniejszym Regulaminie, mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
2. Oferowane usługi
- Fundacja Science Point w ramach zawartej z Klientem umową, świadczyć będzie na rzecz Klienta jedną z proponowanych usługi Wirtualne Biuro.
- Klient zobowiązuje się do wyboru jednej z trzech usług.
- Klient może w każdym czasie zmienić wybraną przez siebie usługę na wyższą lub niższą, ze skutkiem od następnego okresu rozliczeniowego.
3. Zawarcie umowy z przedsiębiorcą
- Do rozpoczęcia świadczenia Usług niezbędne jest zawarcie umowy z Fundacją Science Point w Białymstoku oraz akceptacja niniejszego regulaminu.
- Do zawarcia Umowy niezbędne jest ustalenie tożsamości osoby lub podmiotu wnioskującego o zawarcie umowy.
- Fundacja Science Point zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia umowy na każdym etapie obsługi wniosku o zawarcie umowy, bez podania przyczyny odmowy.
- Wnioskujący zobowiązany jest do okazania oryginałów i przekazania na wniosek Fundacji Science Point. kopii dokumentów:
- zaświadczenia o wpisie do właściwej ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sadowego (odpis) – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- decyzji o nadaniu nr NIP,
- decyzji o nadaniu nr REGON,
- umowy spółki (w przypadku spółek cywilnych).
4. Zawarcie umowy z osoba fizyczna lub innym podmiotem, który planuje rozpoczęcie działalności gospodarczej
- Podmioty nie posiadające jeszcze dokumentów rejestracyjnych podpisują umowę w imieniu podmiotu w organizacji (spółka z o.o.) lub w imieniu tworzonego podmiotu
- Podmioty powyższe po dokonaniu rejestracji, przekazują Fundacji Science Point dokumenty, o których mowa w § 3 ust 4.
5. Zasady świadczenia usługi Wirtualny Adres
Wirtualny Adres (Business Starter), Klient otrzyma:
- adres pod rejestrację firmy
- odbiór korespondencji zwykłej
W ramach usługi Wirtualne Biuro, Klient otrzyma:
- adres pod rejestrację firmy
- odbiór korespondencji zwykłej i przesyłek
- odbiór korespondencji poleconej
- skanowanie korespondencji (do 50 stron/mies.)
- wysyłka korespondencji pod wskazany adres raz w miesiącu
- bezprzewodowy Internet
W ramach usługi Business Informator, Klient otrzyma
- adres pod rejestrację firmy
- odbiór korespondencji zwykłej i przesyłek
- odbiór korespondencji poleconej
- skanowanie korespondencji (200 stron/mies.)
- informator o konkursach UE na dofinansowanie działalności
- wysyłka korespondencji pod wskazany adres raz w miesiącu
- tabliczka informacyjna z logo firmy w biurze
- bezprzewodowy Internet
6. Usługi Dodatkowe
Klient może wykupić Usługi Dodatkowe, świadczonych przez Fundację Science Point w ramach
Usług wirtualnego biura (według cennika Usług Dodatkowych
- kserowanie i drukowanie czarno/białe,
- kserowanie i drukowanie w kolorze,
- wysłanie faksów,
- bindowanie dokumentów,
- obsługa prawna,
- obsługa księgowa,
- usługi doradcze,
- obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej
- serwis kawowy.
- obsługa IT (w tym budowa stron internetowych).
7. Pełnomocnictwo do odbioru korespondencji pocztowej
- W celu realizacji usługi odbioru korespondencji pocztowej, Klient Udziela Fundacji Science Point pełnomocnictwa o odpowiednim zakresie.
- Fundacja Science Point ma prawo odmowy przyjęcia pełnomocnictwa w razie powzięcia wątpliwości co do prawidłowości jego udzielenia, w tym autentyczności podpisu.
- Pełnomocnictwo może być w każdym czasie odwołane przez Klienta.
- Pełnomocnictwo wygasa z chwila:
- a) przyjęcia przez Fundację Science Point dyspozycji Klienta odwołaniu pełnomocnictwa,
- b) rozwiązania Umowy.
8. Przyjmowanie korespondencji przychodzącej
- Poczta na podstawie upoważnienia Klienta dostarcza korespondencje Klientów do sekretariatu Fundacji Science Point.
- Upoważniona obsługa sekretariatu Fundacji Science Point w imieniu Klienta kwituje odbiór przesyłek potwierdzając go podpisem, datą i pieczątką.
- Upoważniona obsługa Fundacji Science Point wpisuje otrzymane listy/przesyłki do księgi korespondencji.
- Klient odbierając korespondencje sprawdza wykaz przesyłek ze stanem rzeczywistym i kwituje ich obiór (data, podpis).
9. Nadawanie korespondencji pocztowej
- Klient przekazuje korespondencje do Fundacji Science Point.
- Upoważniona obsługa sekretariatu Fundacji Science Point drukuje dla Klienta listę wysyłkowa i potwierdza na niej przyjęcie korespondencji do wysyłki.
- Korespondencja przekazywana jest na pocztę w tym samym dniu po przyjęciu, lub następnym dniu roboczym.
- Obsługa sekretariatu wirtualnego biura po dokonaniu wysyłki korespondencji skanuje potwierdzenie wysyłki oraz przesyła je drogą elektroniczną na adres email wskazany przez Klienta.
- Klient rozlicza się z nadawanej korespondencji pocztowej raz w miesiącu na podstawie faktury VAT.
- Nadawanie listów zawierających korespondencję Klienta wynikającą z zakresu pakietu usług odbywa się z wykorzystaniem listu poleconego (maksymalnie Gabaryt B waga do 1000g). W sytuacji przekroczenia wymiaru lub wagi klient zostanie obciążony dodatkową opłatą wynikającą z cennika poczty polskiej powiększonej o należny podatek VAT.
10. Zmiana regulaminu
- Zmiany Regulaminu, dokonywane w czasie obowiązywania Umowy są doręczane Klientowi wraz z podaniem dnia ich wejścia w życie.
- W terminie 14 dni od dnia otrzymania zmian Regulaminu, Klient uprawniony jest do złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy.
- Termin wypowiedzenia wynosi 14 dni i liczony jest od dnia doręczenia wypowiedzenia do Fundacji Science Point.
- Jeżeli Klient nie dokona wypowiedzenia w terminie 30 dni od dnia dostarczenia przez Fundację Science Point informacji o zmianach, przyjmuje się, iż Klient wyraża zgodę na zmiany. W takim wypadku obowiązują one od dnia, o którym mowa w ust. 1.
11. Odpowiedzialność
Fundacja Science Point nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków umownych, o ile niewykonanie lub nienależyte wykonanie było następstwem okoliczności niezależnych od Fundacji Science Point w szczególności spowodowane było wystąpieniem siły wyższej.
12. Wypowiedzenie umowy
- Klient odpowiada za wszelkie zobowiązania powstałe w trakcie obowiązywania Umowy.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy musi zostać złożone w formie pisemnej.
13. Rozwiązanie umowy
Rozwiązanie Umowy następuje w następujących przypadkach:
- a) z upływem terminu wypowiedzenia Umowy przez Klienta bądź Fundacji Science Point.,
- b) z chwila uzyskania przez Fundację Science Point o wiarygodnej informacji o śmierci Klienta lub zakończeniu przez niego działalności albo jego likwidacji.
14. Postanowienia końcowe
- Istnieje możliwość dostosowania zakresu pakietów głównych do indywidualnych potrzeb Klienta.
- Umowa stanowi ostateczny dokument określający zakres świadczonych usług przez Fundację na rzecz Klienta.